När en hel vår och sommar har passerat..

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
De första kyliga höstvindarna drar in, tar jag på mig raggsockor på morgonen och ljuset är några nyanser kallare. Känner hur vi hamnat någonstans mellan sensommar och höst. Det är alldeles snart September, jag vet inte hur jag känner. Jag vill framåt till den vackra, färgsprakande hösten och jag vill stanna kvar i känslan av salta bad och varma kvällar. Jag har fångat den, det har jag. Sommaren. Jag ska bli bättre på att framkalla mina stunder i ett vackert album. Jag ska bläddra i det, när mörkret faller. När jag sitter framför kaminen med nybryggt kaffe och har svårt att tro att våren någonsin kommer igen. ♥
 
 
Fotografi, Natur | |
#1 - - Jenny Lina Carlsdotter:

❤️❤️❤️❤️

#2 - - Madeleine:

Wow vilken känsla i dina bilder. Underbart!

#3 - - Jenny:

M.A.G.I.S.K.T.

#4 - - Anonym:

Åh lakanen, är det kronborg el. Kronoborg? Hittar dem inte? I villen butik är de köpta? Så fina :)
Kram Linda

#5 - - Anonym:

Lakanen är så fina! Såg att du skrev kronoborg på IG men jag hittar inte på nätet? Vart är dem köpta tro? :) kram

Svar: Hejsan! Jag vet tyvärr inte vart de är köpta. Vi fick dem i bröllopsgåva. :)
Angelica

#6 - - Anonym:

Undrar även vart de vita mönstrade påslakanen som är på dina senaste IG bilder är ifrån? :) kram Linda

Upp