En onsdag i November.

 
God morgon. 
Det är onsdag och jag är lite dagvilsen. Efter en vecka ledigt så flyter tiden ihop lite. Det var skönt. Välbehövligt. Nu siktar vi in oss på ljuset. Det vänder snart sägs det, och det gör mig glad. Saker att vara tacksam över, de finns där varje dag. Som nybryggt kaffe och morgonkreativitet. Att jag ändå är ganska pigg och stark i kroppen. Att de lovar lite solglimtar imorgon. Och just idag är jag fylld av energi, det känns fint. 
Önskar er en fin dag. ♥
Vardag | |
#1 - - Sara, där foto & ord ryms:

Ja, åh, november är lite så, känns det som - att försöka se det lilla och ta en sak i taget tills att ljuset, vinterglittret och julmyset kan (förhoppningsvis) få smyga sig in i alla hörn och kanter av en själv. Tack för en fin blogg.

#2 - - Rania:

Fin bild och fina tankar! Hoppas det kommer lite sol hos också, det behövs för både jobb, kropp och själ!

#3 - - johanna - Student i London:

mysig bild, den andas på något sätt November.
Jag är också vilen i veckodagarna, trots skola och vissa dagar jobb. Tiden har en tendens att gå lite fort just nu. Hoppas allt är fint med dig! kram!

Upp