En djungel av klänningar.

 
 
Bröllopsplaneringen är igång på riktigt och alla bitar börjar falla på plats.
Prästen, musiken, fotograf, plats, frisör, gäster och maten.

 
 Jag sitter fortfarande och bläddrar bland alla dessa fantastiska klänningar och har svårt att bestämma mig. Jag har nog inte hittat "den" än. Frågan är om jag vågar beställa, eller om det helt enkelt är bättre att jag beger mig iväg och provar. Kanske får jag ha is i magen och invänta sommarkollektionen från bla, H&M och liknande. 
 
Inspiration | |
#1 - - Angus:

Åh va härligt!

Svar: Ja, härligt men svårt att välja! :)
Angelica

#2 - - aansoo.blogg.se:

när är ert datum? :)

Svar: Det är lite hemligt tills dess att vi fått ut våra inbjudningar. Sen ska jag berätta :)
Angelica

#3 - - Anonym:

http://m.kappahl.se/article/klanning_652214?attr1_id=0

Upp