Till mina käraste vänner och brudtärnor.

 
 
 
Låt mig få berätta om mina vackra brudtärnor. De tre starkaste kvinnorna i mitt liv. Mina vackra vänner.  Vackra vackra vänner, som alltid finns alldeles intill när det stormar som värst. De är de mest omtänksamma människor jag någonsin stött på. Som alltid hjälper mig upp, borstar bort smutsen från mina knän och hjälper se framåt. Som skrattar med mig på de soligaste av dagar och som gråter med mig när molnen hänger tunga, och livet känns svårt att förstå sig på. Som älskar mig för den jag är och som delar många av mina livsåskådningar. De är allt jag någonsin kan önska att finna i en vän. Starka, omtänksamma, varma och ärliga. Ärliga när jag står i vägskäl. Peppar mig när det behövs och låter mig få den tid jag behöver när jag drar mig undan. För att de vet och förstår när det sker, utan att ifrågasätta mig, nåsin - som accepterar mig för den ensamvarg jag är och tålmodigt väntar alldeles runt hörnet med samma kärlek som alltid. De som ska stå brevid mig på den vackraste av dagar. Det är kärlek från huvudet till tårna. Jag älskar er obeskrivligt mycket. Mina vackra, starka och fantastiska vänner. ♥
 
Inspiration | |
#1 - - Angus:

Så fina vänner! Det kommer bli det finaste brudföljet någonsin!!

Svar: Tack fina Anna, det tror jag med. :)
Angelica

#2 - - Gyllis:

Det vackraste jag någonsin läst ❤️❤️❤️❤️ Älskar dig.

Svar: Direkt från hjärtat! <3
Angelica

#3 - - Jenny:

Underbart! Ska bli kul att träffa dem och lära känna dem! Kram!

#4 - - Sofia Åkerstedt Rosendahl:

Helt underbara och helt rätt!

Svar: :) <3
Angelica

#5 - - aansoo.blogg.se:

vilken vacker text du skrivit. Äkta vänner är verkligen guldvärda :)

Svar: Verkligen. Jag är lyckligt lottad.
Angelica

#6 - - Blomman:

Åååååhhh blir alldeles tårögd. Älskar dig oxå underbaraste, underbaraste du! <3

Svar: <3
Angelica

#7 - - Ellinor:

Så vackert skriver. Fina vänner är verkligen en ynnest och dem skall man vara rädd om <3

Upp