Sunday.

 
 
 
 
Igår kväll kom finaste Anna med K-J och liten i magen. Kvällsljus, skratt och vackra ögonblick. Här får ni en liten tjuvkik. Idag är det söndag igen och min lediga helg lider mot sitt slut. Jag kan knappt förstå att det är slutet på april redan. Men i år har jag verkligen försökt att varit här och nu. Det är en konst i sig att inte försöka vara därframme hela tiden. Jag tror denna vår och sommar kommer bli den finaste någonsin.
Det pirrar i hela kroppen! 
 
Nu ska jag iväg på något helt annat. Healingkurs. Det ska bli så spännande. 
 
Glad söndag! ♥
Fotografi | |
#1 - - Sofie:

Åh så himla fina bilder!

#2 - - Josephine Foto:

Herregud första bilden är otrolig!

#3 - - Frida - FotograFia:

Otroligt fina bilder. Kul att se dom då jag följer Annas blogg också :)

#4 - - Angus:

tack själv fina Angelica! Är så glad att du ville fota oss! :) Bilderna är fantastiska!

#5 - - johanna - tillvaron.se:

Gud så fint! De är fina de där två - och du är grym!

#6 - - Linda:

Underbara bilder på fina Anna! Kvällsljus är det bästa :)

#7 - - fotograferats.blogg.se:

Vackra Anna! Sista bilden är klart en favorit!

#8 - - Jenny:

Hon är så vacker och du är så duktig! Tänk att det snart kommer en liten bebis! Och tänk att du snart ska fota mig, min familj och alla nära och kära på min syrras störta dag! :) KRAM

Svar: <3 <3
Angelica

Upp