En söndag i november.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Snö, isande vindar och fantastisk utsikt. Jag gillar egentligen inte höga höjder men brukar utmana mig själv ungefär en gång om året just här, vid kindlahöjden. Mäktig känsla att vara så högt upp bland trädtopparna. Fota snabbt och ta sig ner på darrande ben. Ner till elden vi tänt där vi grillar korv och värmer våra frusna fingrar innan vi tog oss ner genom skogen med slingrande stigar och djup skog. Jag älskar verkligen det här. Skogen, lugnet och få använda kroppen. Här med lillebror och Evelina, en söndag i november. 
 
Natur | |
#1 - - Frida - FotograFia:

Superfint! Det är verkligen något speciellt med utsikter även om det är ruskigt läskigt, håller med dig där! :)

#2 - - Elin:

Ser himla fint och skönt ut! Ett perfekt söndagsbestyr :)

#3 - - frida:

Wow, blir så inspirerad av dina bilder! Tänker på det varje gång, du är en fantastisk fotograf och dina bilder förmedlar alltid en känsla, ett djup i bilden! fortsätt så! :)

Svar: Tack för så fina ord, jag blir så glad! Kram
Angelica

#4 - - Life is a beauty - en fotoblogg:

Vad vackra foton!

Svar: Tack snälla! :)
Angelica

#5 - - Angus:

Mysiga bilder, gillar första massor!

Svar: Tack Anna! :) Kram!
Angelica

#6 - - Jenny:

Underbart ju! Hoppas du och Mary har det mysigt, också. Kram!

Svar: Ja, underbart. Hänger du på någon gång? Vi har det jättemysigt, idag blir det lite julpyssel! Kram
Angelica

#7 - - Jenny:

SJÄLVKLART hänger jag på någon gång! MÅSTE hänga på! Kommer dessutom till småstaden i helgen då det är julmarknad på landet hos min syrra (i ladan). Du kanske vill komma? MYS! :)

Svar: Åh va mysigt. Vart är det? Jag vet inte hur jag tar mig dit dock, men jag kan försöka ordna det. Kram!
Angelica

#8 - - A f r o b e l l e:

Åh vilka härliga bilder :)

#9 - - Malin Aurora:

Åh så vackert!

Upp