Off to Huvudstaden.

 
 
 
 
Stockholm, februari.
Jag vet med säkerhet att stockholm inte är såhär kallt just nu. Jag längtar efter lata, roliga och givande dagar.  Jag packar återigen väskan, denna gången för en nästan en hel vecka hos bästa Maria. Med start imorgon.Semesterkänsla!
 
 
Men först; Njuta av en fredag tillsammans med mitt hjärta, dags att tanka lite kärlek och energi. 
 
 
 Vi ses här eller på instagram (angeliqe_se) ♥
 
 
Vardag | |
#1 - - johanna:

stockholm är betydligt varmare nu! Hoppas du får en fin vecka här! :)

Svar: Tack fina du! :) Kram!
Angelica

#2 - - Katarina:

Och jag drar till Örebro :)

Svar: :) Lycka till med allt! Kram!
Angelica

#3 - - Emma:

åh, är det musslor?
Tycker du om det? :)
Har ätit det en gång i Frankrike (musslornas land!) eller var det sniglar jag åt, kommer inte ihåg.. hahah :D

Svar: Ja, det är musslor. Väldigt gott! :)
Angelica

#4 - - Johanna | Tillvaron.se:

Härligt, välkommen hit. Hoppas stan behandlar dig precis så väl.

Trevlig fortsatt helg.

Upp