Några rader om en onsdag.

 
 
 
 
En fin onsdag lider mot sitt slut. Jag tycker denna vecka for iväg i en rasande fart och snart står vi mitt i påsken. Och snart, snart är det April. April. Smakar på dom orden och blir alldeles lycklig. Idag har termometern kämpat sig över 5 grader. Ljuvligt! Och finbesök på eftermiddagen.  Och dagens bästa? Jag fick sms om att min nya kära kamera hade anlänt vid posten. Lycka kan man inte köpa, enligt mig.
Men det finns undantag, ibland. Idag var ett undantag! 
Filosofi | |
#1 - - Johanna | Tillvaron.se:

Haha, ja då förstår jag att du tycker det idag. Ny kamera, lovely!

Hoppas du får ett bra slut på veckan också :)

Svar: Desamma fina du!
Angelica

#2 - - Lissen:

Tittar in och önskar dej en fin påsk.
Alltid trevligt att se dina härliga bilder.
Ny kamera, åh vad spännande.

Kram
Lissen

Svar: Tack Lissen! Kram och Glad Påsk!
Angelica

#3 - - Noomi:

Åh, tack. Fina Du.

Jag förstår din glädje! Vårsol och en ny kamera, det kan nog inte bli bättre :)

Stor Kram

#4 - - Elin:

Vilken söt hund! =)

Svar: Ja, hon är verkligen söt! :)
Angelica

#5 - - yasmine modell mamma och fru:

härliga bilder
hoppas du har en fin kväll
kram

Svar: Tack Yasmine! :) Desamma till dig och Glad Påsk!
Angelica

#6 - - johanna:

det finns helt klart undantag, ibland kan man bli nästan töntigt lycklig av något man köper :)

Svar: Ja, haha! Jag är töntigt lycklig just nu!
Angelica

#7 - - Thea:

Älskar bilderna, hur redigerar du dem? :)

Svar: Tack Thea! Här har jag bara lagt på extra skärpa och ljusat upp lite! :)
Angelica

#8 - - Mathilda:

Vackra bilder du tar....och mysig hund på sista bilden :)

Svar: Tack Mathilda! :)
Angelica

Upp