Kärlek.

 
 
Barfota i gräset. Stora, söta smultron att plocka efter grusvägarna som ringlar sig upp genom skogen. Där i kvällssolen med en vän. Kvällsdopp, 22 gradigt vatten och tystnad i solnedgången med mitt hjärta. Födelsedagskalas, barnskratt, kramar och livet. Åskoväder med öppet fönster, kyliga vindar som nuddar mina bara ben i sängen och lyckan över att känna mig lugn och harmonisk. 
Här vill jag vara nu. Bara här. 
Filosofi, Fotografi | |
#1 - - Jenny:

Gud så härligt! Du är bra på att vara i nuet, att njuta av det som finns. Jag - som inte får semester förrän om tre veckor - har svårt att känna att det är sommar, att leva i nuet. MÅSTE lära mig det. Annars blir min sommar i sinnet så kort.... KRAM!

Svar: Jag har ingen semester alls i sommar, försöker njuta av det som är och de lediga stunderna jag får :) kram fina!
Angelica

#2 - - Amina:

Så underbart fin och somrig bild!

#3 - - Frida:

Vilken text. Jag skulle lugnt dras tillbaka till sommaren om jag hade läst den på vintern. Så fint! Vill också åka till landet!! :D

#4 - - Karin O:

Åh vad LJUVLIGT! som jag längtar till Sverige!

Svar: Åh, jag förstår dig Karin! Sommarsverige är underbart. Kram
Angelica

#5 - - Ellinor:

En härlig känsla du förmedlar genom dina ord. Låter som om du haft en fin helg. Njutningsfull.
Önskar dig en fortsatt fin måndag och vecka.
Kram

Svar: Ja, det har varit en fin helg även om jag jobbat största delen av dygnen. Kram fina du. Nästa gång MÅSTE vi hinna träffas.
Angelica

#6 - - Josephine Foto:

Fantastiskt!

Svar: Tack fina du!
Angelica

#7 - - Ellinor:

SV: Det tycker jag absolut. Örebro är en vacker stad som hittills välkomnat mig med öppna armar (ok, Jenny har, kanske inte Örebro i sig) och jag kommer mer än gärna tillbaka snart igen. Då måste vi träffas!

#8 - - life is a beauty, en fotoblogg:

låter underbart. <3

Upp