20130626

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
För några veckor sedan fick jag äran att fotografera Cinderella tillsammans med hennes fina lilla familj. Vi hade roligt där i björkskogen, som ni ser. Så härliga! 
 
 
Sen vill jag säga tusen tack till blogg.se som lyfter fram mig och min blogg. Och till er fina läsare, för alla kommentarer som gör mig så lycklig! Tack, verkligen! Jag ska försöka svara er alla! ♥
 
 
Fotografi | |
#1 - - Angus:

Så härliga bilder!

Svar: Tack fina du!
Angelica

#2 - - ˟ Photospiration:

Så härliga bilder :)

#3 - - Miss Marie:

Vilka fina bilder! Lite synd att mamman hade svart topp på sig, tror det hade blivit ännu finare om hon hade valt något ljust som matchade de andra!

#4 - - Johanna | Tillvaron.se:

Superfina bilder. Syns verkligen att ni hade det trevligt!

Svar: Tack snälla du för dina kommentarer, blir alltid lika glad!
Angelica

#5 - - Frida:

Helt underbara bilder! Man verkligen ser kärleken i bilderna! Älskar björkskog. :)

Svar: Tack fina du!
Angelica

#6 - - Esmeralda Edenberg:

Åh så mysiga bilder!
Du är värd vartenda positivt ord som finns!

Svar: Men fina du, tack snälla! <3
Angelica

#7 - - Sara:

Härliga bilder :)

#8 - - Ebba Molin:

Åh så härliga bilder!

Svar: Tack Ebba!
Angelica

#9 - - Jaqueline:

Åh, vilka underbara bilder! Så naturliga och fina. :)

Svar: Tack snälla! :)
Angelica

Upp