Tidiga sommarmornar.

 
 
 
 
 
 
Kan det möjligen finnas något bättre än en tidig sommarmorgon? 
Cykla ner till sjön i soluppgången, innan arbetsdagen drar igång. Tvätta håret och simma i tystnaden, med bara svalorna som flyger över vattenytan. Känna det ljumna vattnet lugna hela mig. Jag måste göra det igen. Fylld med energi från naturen. Det är det finaste jag vet. Stanna vid kossorna och prata en stund. Trampa vidare med vinden i håret.  Älskade sommar. ♥
Natur | |
#1 - - Frida:

Så underbart!!

#2 - - aina [fotoblogg]:

Jättefina bilder :)

#3 - - Linda:

Det där lät så galet härligt va, önska jag också inse göra så. Men har ingen sjö i närheten där jag bor :-P Hoppas du får en fortsatt bra dag !

#4 - - Peter Daggert:

Underbara bilder!

#5 - - JUNITJEJJ:

Vilka vackra bilder!

#6 - - johanna:

Det är något särskilt med sommarmornar!

#7 - - Ebba Molin:

Håller med, så himla härliga!

#8 - - Jessica Fotar:

Fina bilder :)

#9 - - Malin Jonsson:

Åh låter helt underbart!

#10 - - KONSERTFOTOGRAF:

Jättefint! :)

#11 - - Sofie:

Wonderful blog :)

#12 - - Simon G:

Väldigt fina bilder! Håller med tidigt sommarmorgon är underbart. :)

Upp