När man längtar.

 
 
Okej. jag har börjat räkna ner dagarna till Västkusten, trots att jag lovat mig själv att vara här och nu. Så två veckor kvar, då. Jag längtar efter solvarma klippor, saltvatten och nyrökt makrill. Jag håller tummarna för att värmen stannar några veckor till, för det gör den väl?
Hur som helst, så ska det bli underbart att åka iväg tillsammans, can´t wait! 
 
 
 
 
 
Vardag | |
#1 - - Frida:

Förstår dig! Ibland är det inte så lätt att leva i nuet, man har alltid saker att se fram emot! Det är en konst! :)

#2 - - Ellinor:

Förstår att du längtar. Vart på Västkusten ska ni och hur länge stannar ni?
Kram

#3 - - Peter Daggert:

Ha en skön ledighet på västkusten!

#4 - - Josephine Foto:

Åh så härligt det låter!
Hoppas ni får en fantastisk vistelse.

#5 - - Anonym:

Gu vilken fin bild!

#6 - - Sophia Bergman:

så fin du är! :)

#7 - - rebeccajohnnysdotter:

men åh, så underbart det låter! hoppas att det blir helt toppen!

#8 - - natalie:

Åh vad fin!!

#9 - - LORISSA LOVEBOMB:

Ja, gud, tiden är ung, nog har vi massa sommar kvar att se fram emot!

#10 - - annayellowbanana:

fin :)

#11 - - Emma J:

Vilken härlig bild! Vad fin du är! Tycker verkligen om din blogg :)

#12 - - Ninni:

Vackra du! ♡

#13 - - Marie Bergman:

Västkusten = Bästkusten =)

#14 - - Mary:

Älskade vackra själasyster! <3

Upp