Rustic.

Bilder från weheartit
 
God kväll! 
Landat i soffan efter en heldag med full rulle. En kopp kaffe och en ny tidning är vardagslyx. 
I takt med att de mörkaste månaderna av året börjar smyga sig på, inspireras jag mer och mer av den lite mer rustika inredningen. Och på senaste tiden blir jag bara mer och mer förälskad i de lite mer mörka, hårda träslaget mot det vita. Vi ska byta ut vårat soffbord inom en snar framtid.
Jag är så sugen på ett som inte är vitt, faktiskt. Helst breda plank med en sliten look. 
 
 
 
Vardag | |
#1 - - Angus:

... Jag blir sugen att byta ut allt jag äger och har!!! Haha

Svar: Ja, men eller hur? Jag med!
Angelica

#2 - - Sara:

Du kan väl komma och inreda åt oss i Björkhyttan? :)

Svar: Haha, ja kanske det. :)
Angelica

#3 - - Ninni - Vimsiga mamman:

så läckert

#4 - - Madde K:

Ja, jag älskar också den rustika looken, särksilt i samband med lite mjukare toner, som olika tyger och snygga glasflaskor i varma färger, det blir en riktigt snygg kombo enligt mig!

#5 - - Ellinor:

Det är så här års man vill börja pyssla och greja inomhus för att göra det mysigt inför hösten och vintern då största delen av tiden spenderas på den sida av väggarna ;)
Precis liksom du dras jag mer åt det rustika och "murriga" hållet. Får se vad jag kan uppbåda i inredningsväg framöver.
Kram

Svar: Ja, nu vill jag mysa till det inomhus med massa nya filtar, kuddar och ljuslyktor. Så himla mörk ute hela tiden. Kram
Angelica

#6 - - MY VESTLUND ' :

Mysiga bilder!

#7 - - Fanny:

Hej Angelica!

Jag har planer på att göra om i mitt sovrum och inspireras väldigt mycket av det stuk du använder dig av i din inredning. Jag älskar till exempel ert sovrum och är väldigt nyfiken på vad ni har för golv där inne? :-)

Ha en fin dag!
Kram, Fanny

Upp