Lördagstankar.

Hej fina ni! 
Här råder, som ni märker, en liten bloggtorka. 
Helt plötsligt har jag ingen som helst inspiration till detta. Och kameran ligger vilande på hallbyrån. 
Kanske blir det bättre snart. De lovar sol imorgon. Kanske är vad jag behöver.
 
Vardag | |
#1 - - Angus:

Vacker bild!

Svar: Tack fina.
Angelica

#2 - - Lissen:

Inspirationen kommer nog snart.
Fin bild på dej

Ha en fin söndag. // Lissen

Svar: Tack Lissen! :) Kram
Angelica

#3 - - Jenny:

Det är sol här i Öret i alla fall. Vi kanske ska ta en fotosession snart igen? ;) Du måste komma in och hälsa på mig, tycker jag. Vi dricker kaffe och myser. Vad sägs? KRAM!

Svar: Ja, det låter som en bra plan! Kram!
Angelica

#4 - - Emma:

Ja solen saknas, vi behöver nog alla den för att hitta insperation till allt.. Hoppas på fina höstdagar snart, inte regniga dagar.

Svar: Ja, visst är det så. Hösten är vacker när solen får skina. Det här regnet får jag krupp på. Kram
Angelica

#5 - - KNORKAN:

Det vore roligt att se lite mer bilder från ditt fina hem, utsikten från trädgården kanske ♥

Svar: Ja, kanske det. Ska försöka få till lite foton här hemmifrån. :) Kram fina du.
Angelica

#6 - - Helena:

Vad fin du är!:) Roligt att du delar lite foton på instagram iaf. Skickar dig en kram full med ny inspiration!

Svar: Tack vad gullig du är! Kram!
Angelica

#7 - - Ellinor:

Ibland får man lov att ta en liten paus i väntan på att inspirationen och lusten skall infinna sig igen.
Efter att själv ha lidit av bloggtorka ganska länge, känner jag nu hur både lust och glädje till att skriva åter igen kommit tillbaka. Det går i vågor det där.
Önskar dig en fin måndag!
Kram

Svar: Ja, visst är det så.. Bara så tråkigt att känna såhär, Men det blir nog bättre snart! kram fina du
Angelica

#8 - - Julia - Livet som en hobbyfotograf ♥:

Åååh, gud vilka vackra bilder du tar! ♥

Svar: Tusen tack snälla du! :)
Angelica

Upp