Fredag.

 
 
 
Kall morgon, lite snöfall & sol på i väntan på tåget. 
 
 
Frukost hos min fina faster. 
 
 
Binda kransar, skratta och lyssna på julmusik. 
 
 
Varm glögg, mandlar och pepparkakor.
 (Det känns i mitt huvud vad sockert i glöggen inte var så bra, huvudvärk!
 Det var nog den första och enda glöggen i år.)
 
 
Exakt så har min fredag sett ut. Nu hänger jag i soffan brevid min älskling, mätt i magen på ungsrostade rotsaker, biff och gräddsås. 
 
Vardag | |
#1 - - Maja:

Åh, vilka fina bilder du tar och fin design du har! Har du gjort den själv? :)

#2 - - Bea:

Härlig dag :-D

#3 - - Ghadia:

mysiga bilder!

#4 - - Karin O:

Låter ju jättemysigt

Glad första advent:)

#5 - - Elsa Swärd Brattström:

Åh herre gud vilken fin och mysig blogg. Är redan en av mina absoluta favoriter, verkligen. Åh, åh, åh.

Svar: Åh. men tack för dina fina ord, vad glad jag blir! Kram
Angelica

#6 - - maja.:

oj så mysigt det ser ut!

Upp