Hos mig just nu.

Sitter framför kaminen och värmer mig, tända ljus på bordet och annars tystnad.

Senaste två nätterna har jag vaknat mitt i natten, klarvaken och säker på att det är morgon.
Halv två, halv tre.. Halv fyra inatt då? Att jag sen har svårt att slappna av och somna om, nja det är inte så häftigt när man sen går och gäspar käken ur led hela långa dagen.
Försökte mig på några snabba sommarbilder, men de tilltalade mig inte alls förrän jag ändrade till svartvitt.


Hoppas ni mår bra, ni är så fina! (Jag läser och blir berörd av varenda kommentar ni lämnar).
Imorgon är det fredag igen. Hur skönt?
Vardag | |
#1 - - monica:

Men trötter..:)Inte kul o bli väckt.Du e allt lite lik Ronja Rövardotter på dessa bilder:)

#2 - - yasmine modell mamma och fru:

fina bilder

allt bra?

KRAM

#3 - - Susanne:

följer din blogg & ditt vackra fotande. Fint inlägg & du gör min mer sugen på en promenaddejt med min kamera. Tack för insprationen

Upp