Tävling!

Ja, då avslutar vi måndagen med en tävling tycker jag!
I sammarbete med MrGizmo tävlar jag ut ett himmelsblått iPhone-skal till iPhone 4/4s till värde av 245kr.
Reglerna är enkla: Gilla MrGizmo på facebook och lämna en kommentar här i min blogg att du är med!
Tävlingen avslutas om en vecka!
(Även om du inte har en iPhone kanske du känner någon att ge det till).
Lycka till!

Tävlingen är avslutad!

Grattis till Sofia!
Vardag | |
#1 - - Bettan:

Jag är med! :D

#2 - - Ing-Marie Andersson:

Jag är med och tävlar

#3 - - elin:

har gillat MrGizmo på fb så jag är med! :)

#4 - - elin:

jag har gillat MrGizmo på fb så jag är med! :)

#5 - - Julia:

Jag är med! Har gillat på facebook :)

#6 - - Anonym:

Har gillat å vill vara med å tävla:)

#7 - - Anonym:

Jag med!

#8 - - Nova [ fotoblogg]:

Jag är med!!! har gillat dom på facebook

#9 - - Ääster:

Gillat och är med och tävlar :)

#10 - - Amanda:

Jag är med! :)

#11 - - Amanda:

Har gillat Mrgizmo nu & vill gärna vara med & tävla!

Har ingen iPhone själv, men tänkte att jag kunde ge min bror den för att han är så bra :)

#12 - - Ebba:

Jag är med! :D

#13 - - Sophia Örtengren:

Är med! :D

#14 - - Anki:

Ja hakar på! :D

#15 - - Sofia:

Ja jag behöver då verkligen ett nytt skal. Sommarfrescht och allt!

Är med :)

#16 - - malin:

Jag är med och tävlar :)

#17 - - emmy:

Jag är absolut med!

#18 - - hildas fotoblogg:

Har gillat på facebook! Är med! Dö snyggt ju! :-)

Upp