När man bara vill vara sig själv.

Att jag idag skulle stå där jag gör, med en grund som inte längre skakar, trodde jag aldrig.
Att jag idag skulle känna mig såhär stark, trodde jag aldrig.
Att jag idag lyssnar inåt, trodde jag aldrig.
Att jag idag känner tillit, trodde jag aldrig.
Att jag idag känner ett sånt lugn, trodde jag aldrig.
Att jag idag tror på att man kan få det man vill, trodde jag aldrig.
Att jag idag skapar kravlöst från hjärtat, trodde jag aldrig.
Att jag idag lyssnar till och följer min intuition, trodde jag aldrig.
Om detta hade varit för två år sedan, hade jag stått ansikte mot ansikte med mig själv och undrat vem detta var.
Vardag | |
#1 - - Katarina:

Underbart! Och stort grattis till dig! <3

#2 - - Jenny:

Stor kram fina du! I nästa vecka ska jag minsann krama dig irl! :) <3 <3 <3

#3 - - Fotograf MissJeni:

Det gäller att tro på sig själv, då kan man göra precis vad man vill :)

#4 - - Ninni:

Huvudet på spiken! Fint skrivet. Av det lilla du berättar har jag tyckt, och tycker fortfarande, att du verkar vara en fin liten själ.



Ha en fin dag på dig!

#5 - - MulligaMolly:

Men carpe fucking diem!

#6 - - Photo by Tborgs:

Fint skrivet! Känner igen mig väldigt mycket. Det är så skönt att känna sig trygg i sig själv. Man får en helt annan syn på saker, och det går så mycket lättare att hantera motgångar i livet då. Låter som värsta poeten nu, men blev rörd av det du skrev. Väldigt fint!

#7 - - Sandra:

Fina du. Så klok. Och vacker.

#8 - - monica:

Så ung....vilken utveckling....helt klart att du e inne på din rätta väg,din livsplan du en gång bestämde,hihi.Puss!

#9 - - Helena:

Så fantastisk och klok du är som har kommit så långt på visdomens oändliga resa! Kram fina:)

#10 - - Lissen:

Vilken skön känsla att kommit så långt!

Kram till dej!

#11 - - Johan:

Bra bild.

Upp