Coming soon.

Det var väl på tiden kan jag tycka. Jag vill också ha instagram!
Det finns väl fler än jag som har en android och inte Iphone? :)
Vardag | |
#1 - - Elin:

Android här också! Fast hellre en Samsung Galaxy S2 utan Instagram än en Iphone med Instagram ;) hahah. Märks det att jag inte gillar Iphone? :D

#2 - - frida nyburg:

ok tack så mycket:)



tack detsamma



Ska du göra något speciellt idag då?



kram Frida

#3 - - emma:

Good morgon :) Fin blogg :D

#4 - - Sessan:

Jag längtar tills den kommer :)

#5 - - Elinor:

Instagram är bäst! :) Det är konstigt att den inte kommit till android tidigare..

#6 - - Hanna Håkansson [ Foto ]:

hihi ja, äntligen :D

#7 - - Anna:

Ja, äntligen! Vill också ha Instagram :)

#8 - - Billy:

Verkligen på tiden =D

#9 - - anna:

JAAAAA äntligen! :D

#10 - - Jungarå Fotografi:

Håller med!

#11 - - Anonym:

oj det trodde ja redan fanns

#12 - - Från vara den fula. Till den snygga.:

Allt bra?

#13 - - Sofia:

Ha en underbar fredag :D!

#14 - - Ika:

Kanske man borde ta och skaffa instagram ^^



Sv: Ja det är trist :/ Vi får hoppas våren kommer snart :) Ha en fin fredag du med! Kram ♥

#15 - - Fotograf MissJeni:

Kul att Android kommer in till instagram också! Det var något jag saknade när jag hade android. Nu har jag dock en iPhone4S och är supernöjd med den :)

#16 - - en blogg om 5 systrar:

Helgens blogg hos oss! Vara med?:-) Kram<3/Systrarna Backström

http://systrarnabackstrom.se/2012/march/helgens-blogg.html#comment

#17 - - Esmeralda Edenberg:

Ja men gud vad jag har längtat! Det är nästan så att jag har funderat på att köpa en iPhone istället för min HTC bara för att kunna använda Instagram, haha! Men nu behöver jag nu inte det! :)

#18 - - LINNEA – lgullarbergs en tokig blogg om foto och vardag▼:

YEY :D



planer inför helgen? :)

#19 - - Rebecka Berg:

jag hade android förrut, men bytte precis till iphone lite av den anledningen att instagram fanns, typsikt ;P

#20 - - Naemi Rosander photography:

åå vad bra! jag också!

#21 - - Sara - h o b b y f o t o g r a f:

Håller helt med dig! Äntligen! Sen en fråga är det okej om jag lånar bilden av dig? Kan alltid länka ifall du vill det? :)

#22 - - Carolina [FOTO]:

Jag har en HTC Wildfire som är i ett väldigt dåligt skick efter några fall i golvet.. (hehehe!) Dock blir jag iPhone-ägare om ett par dagar :)

#23 - - Sofia:

Det är superkul! Tror det finns någon intresse lista man kan skriva upp sig på. Testversion innan den kommer ut liksom..

#24 - - Felicia Andreasson - Foto:

sv: Tack , visst är den! :D

#25 - - E M M Y - F O T O:

haft en bra lördag?:)



jag vill också ha instagram :(

#26 - - Jordan 12 Playoffs:

This is one of the most incredible blogs I've read in a very long time. The amount of information in here is stunning, like you practically wrote the book on the subject. Your blog is great for anyone who wants to understand this subject more. Great stuff; please keep it up!

Upp