När hela datorn är full av nya kort.

 
Hemma efter ett par timmar i skogen med Elin, förstår inte riktigt hur jag lyckas hitta alla ställen, men fint blev det i ett hus utan golv, där källaren var klädd i gamla möbler, en och en annan dammtuss och mygg. En liten detalj därifrån, älskar detaljbilder!  Och nu? Fortsätta gå igenom korten på Elina, en kopp kaffe och Winnerbäcklistan på Spotify. Vad har ni för er? 
Vardag | |
#1 - - Fotograf MissJeni:

Låter spännande! Ser fram emot resultatet :)

Svar: Hihi! Kommer inom kort! :)
Angelica

#2 - - Katarina:

Ren och skär lycka!
Ser fram emot bilderna :)

Svar: Ja, precis! Ren och skär lycka! :) (bilder inom kort) kram fina!
Angelica

#3 - - Sofia:

Ja!!!? Du hittade ditt ödehus? Låter magiskt. Vill se mer :)

#4 - - Sanna:

Underbar bild! Jag fastar ofta för detaljbilder, så underbara

#5 - - Sessan:

Jag sitter hemma i soffan & försöker få energi för att skriva ihop en veckomatsedel, baka en paj för att åka & titta på en nyfödd.

#6 - - Jeanette:

Fantastisk bild! :) Älskar gamla ruckel. Finns ont om sånt här omkring.

Jag bör just nu redigera bilder till min mors hemsida. Jag vill just nu åka och köpa en ny klänning som jag har spanat in.

Upp