Timmar i sommarskog.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Grusvägar en sommardag. Jag älskar. Känslan av att vilja hoppa jämnfota, barfota i vattenpölar. 
En ledig dag, fri att användas så som jag önskar. Idag önskade jag mig skogen. Jag önskade mig kantareller, smultron och lite vacker ljung. Jag önskade mig frisk luft och en kopp kaffe i mossan. Ungefär så. Och mina fötter ömmar. Och myggbetten kliar. Men det är det värt, varenda gång. Skogen är det bästa jag vet. Punkt. 
Vardag | |
#1 - - Vilma:

Åhh vilken fin blogg! Men vilket typsnitt har du på texten i inläggen? Jättefint! Svara gärna i en kommentar på min blogg :) ha det bra

och hur gjorde du din design??

#2 - - Sofie DJ:

Mycket vackert :)!

#3 - - Hanna:

Åh vad fina bilder!

#4 - - linn jones:

for ett vakkert sted! :)

#5 - - Sara:

Härligt med en dag i skogen :)

#6 - - Karin O:

Mums:)

#7 - - Sara:

Härligt :)

#8 - - Fotograf Annie:

Mysiga bilder :)

#9 - - FruOrre:

Naturens skatter är dom bästa. Du verkar ha många guld ställen :)

#10 - - Olli:

Ååh, så fiint

#11 - - Helena:

Fina bilder från skogen! Jag har också varit en runda i skogen. Synd att myggorna har blivit helt galna nu i värmen.

#12 - - Hanna:

Åh, jag känner samma sog dig!

En ledig dag, en skog och mina hundar och barn. Jag tankar energi för lång tid framöver när jag är ute. Doften, känslan av mossan under fötterna... Åhhh.

(fast sista tiden har det varit dåligt med svamp, det grusar mina skogspromenader *morr*)

Hanna

#13 - - Hanna:

Åh, jag känner samma sog dig!

En ledig dag, en skog och mina hundar och barn. Jag tankar energi för lång tid framöver när jag är ute. Doften, känslan av mossan under fötterna... Åhhh.

(fast sista tiden har det varit dåligt med svamp, det grusar mina skogspromenader *morr*)

Hanna

Upp