Paulo, Paulo.

 
Jag hoppas ni står ut med min lilla bloggtorka. Jag hinner liksom inte med. Jobba 90%, jobb med Eloge magazine och försök till lite fotograferingar och lite socialt liv där nånstans, inklämt. Jag får utmana mig själv. Jobba med att hitta energin, känna att jag inte gör något med alltför mycket prestationsångest. Den finns där och förstör lite just nu. Men så kan det vara och då får man släppa ner garden lite och tro på sig själv! Jag får sån fin respons från min kära och mina vänner/familj. Och från er. Och de grymma tjejer jag jobbar tillsammans med. Jag är lyckligt lottad. Helt klart! ♥
Vardag | |
#1 - - AnnaMalin:

Helt rätt Angelica - tro på dig själv! Jag vet hur den där tokiga prestationsångesten kan komma och spöka ibland. Ofta blir det dock lättare att försöka acceptera den och intala mig själv att jag duger ändå - oavsett vad jag presterar. Kan vara svårt ibland, men jag tror på det där med att man tillslut kan tro på det man intalar sig själv :-) Och SUG åt dig av den fina responsen!! Det är du mer än värd. KRAM!

#2 - - Jenny Eriksson:

Det verkar vara ett jätteroligt tidningsprojekt! Lycka till :) Och kom i håg att släppa allt ibland och ta det lugnt också :)

#3 - - Anna:

Vilka underbara bilder du tar! Blev oerhört inspirerad...

#4 - - Ebba:

Vilka fin bilder du tar!

Upp