Januari i 12 bilder.

Då lämnar vi januari bakom oss, och jag bär med mig fina stunder trots gnäll om kyla & mörker.
Den var fin ändå, januari. Men nu är den slut. ♥
Vardag | |
#1 - - Felicia:

en fin månad för dig!



puss natti

#2 - - Anonym:

Finfina bilder!

#3 - - Catrin:

Underbara bilder!

#4 - - Sanna:

Underbara bilder:D

#5 - - helena:

Hej



Jag har länge tänkt tanken på att starta en digital bloggtidning. Tycker själv det hade varit kul att en gång i månaden få en webtidning till min mail som är fylld med en massa inspiration och fina bilder. Dock är det lite svårt att starta något sånt själv så därför försöker jag hitta lite inspirerande blogg-tjejer som verkar rara och själva driver bra bloggar. Jag tycker du verkar vara en sån tjej och jag älskar alla fina bilder du lägger upp i din blogg så jag tänkte höra om du tycker det låter intressant :) ? Hör av dig i så fall så kan vi diskutera mer kring det.



Kram Helena

#6 - - maja.:

tack!

#7 - - LissenTo:

Harmoniska bilder och en feelgood känsla i dom.

Gillas :-)



Ha en fin vecka. // Lissen

#8 - - anna:

härligt kollage!

#9 - - Katarina:

Jättefint! Och nu blir det ljusare :)

#10 - - Jordan Retro 10:

This is one of the most incredible blogs I've read in a very long time. The amount of information in here is stunning, like you practically wrote the book on the subject. Your blog is great for anyone who wants to understand this subject more. Great stuff; please keep it up!



Upp