Ur arkivet. Skåne.

Det här med snön som faller.. Suck.
Tänk att jag fortfarande har massor av bilder som jag ännu inte visat. Ja, hela datorn är väl egentligen full.
Just nu skulle jag vilja:
Sitta i en båt vid havet med ett glas vin och räkor.
Vandra på Ystads gator bland kullerstenar och blomsterklädda väggar.
Åka tillbaka till Smygehuk o njuta av en svårslagen utsikt.
Eller varför inte vandra med kossorna vid Kåseberga.
Jag vill ha solblekt hår och solbrända kinder.
Vandra på gatorna i ett soligt Köpenhamn.
Stå helt ensamma på ett ställe som detta.
Strosa omkring i Malmö & springa på en fotoutställning.
Njuta av vackra, ljumna kvällar & solnedgångar.
Åka bil med fönstren nervevade, på ställen jag aldrig varit.
Fotografera enkla saker som rosor. Bli hänförd av skånelängor, öppna landskap & havet.
Det är väl ungefär så jag vill ha det nu.
Vardag | |
#1 - - Lillan:

Harmoni <3

#2 - - TIDSTJUVEN:

Underbart.

#3 - - Katarina:

Ja, nu får sommaren komma! Underbart!

#4 - - Josefin -My happy days-:

Uuunderbart o vackert! Sommarkänslor... :-)

#5 - - Sara:

Härliga bilder gumms!

#6 - - Anonym:

Underbara bilder

#7 - - Elin:

Du är inte ensam om att sakna sommaren. Så härligt! Och väldigt fina bilder :)

#8 - - Sessan:

Så underbara bilder. Man får verkligen sommarkänslor.

#9 - - sandra:

Man vill liksom bara hoppa in och resa med!

#10 - - Bettan:

Oj va fint! Fick verkligen sommarkänslor av dina bilder och texten till dom! <3

#11 - - Kikki.:

Vilka härliga känslor du förmedlar. Nu blev jag ännu mer sugen på sommaren än vad jag var!

#12 - - Louise:

Lovely.

#13 - - Mary:

Känner lite som så att..."Can I come??" ;) Verkligen underbara bilder.. Längtar så efter vänner, picnic, skratt, långa kvällar med ett glas vin...vandra över en äng, spontanplocka lite blommar..fotografera!! :P

#14 - - caroline:

åå va fint inlägg! längtar så himla mycket efter att få göra det på näst sista bilden, i april blir jag arton och innan sommaren ska körkortet vara mitt!



underbara sommar ♥

#15 - - Marina:

VIlka härliga bilder! Längtar efter vår och sommar :)

#16 - - Amanda:

åh, skåne på sommaren alltså!

Upp