Nygräddat bröd på 10 min? vardagslyx!

Vardagslyx i form av nybakat bröd till frukost. Det tar endas tio minuter att grädda och det var riktigt gott.
Recept till ca 6 st.

1 dl mandelmjöl
2 ägg
2 dl riven ost
1 tsk bakpulver

Gör såhär:
Rör ner allt i en bunke, klicka ut på bakplåtsklädd ungsform. Grädda i 225 grader i 10 min.

| |
#1 - - Katarina:

Så komiskt. Trodde att det var en annan blogg (kollar i mobilen) och fick scrolla upp och ner i nästan chocktillstånd flera gånger för bilderna var så fina. Men så såg jag ju att det var din blogg.

Påminner om igen om att välbearbetade inlägg, genomtänkta med vackra bilder ligger mig sååå mycket varmare om hjärtat.

Förstår du vad fin din blogg är?



Kram

#2 - - Estelle:

Super fina foton, härliga färger du har i dina bilder!

#3 - - Sara:

MEn åh, ge mig! :) Jag bjuder in mig själv på en sån frukost ;)

#4 - - paulina:

vad smidigt ! :)

#5 - - ▲ YOURCLOSET ▲:

fin blogg!

#6 - - Tilda - Smilinggirls!:

va fina och ljusa bilder! :)

#7 - - Katarina:

Ja, det ser i alla fall väldigt gott ut :)

#8 - - Anonym:

åh vad gott!

#9 - - Maria Hirvonen:

Verkligen lyx!

Bra att du lägger upp bra och smidiga recept. Dessutom helt underbara bilder!

Nu ska här bakas!

Tack!

#10 - - hanna b:

sv: Du har helt rätt, det kan knappt bli mer irriterande. Att bra kamera automatiskt betyder bra bilder är ju en grov missuppfattning...



Fina bilder du har här, verkligen! :)

#11 - - Fotograf Cecilia Möller:

SV. Tack! Sötaste kyckligen ju :)



Måste prova det här brödet!

#12 - - Camilla:

Gör du mandelmjölet själv? Annars, vart köper du det? :)

#13 - - Louise:

Grymt recept! :)

#14 - - Ulrika:

Jag har bakat efter ditt recept och det är ju riktigt gott:).

Tack för tipset!

#15 - - Gabbi:

Det lät ju jättegott och perfekt när man inte har så mycket tid på morgonen! Fina bilder också :)

Upp