Gott Nytt År!

 
 
 
Sista dagen på 2012.
Ingen brakmiddag och ingen nyårsmaräng till klänning. Men väl lite mousserande och lite tilltugg.
Nej, jag tänker inte ge något nyårslöfte, jag vill tacka 2012 för den bergochdalbana den gav mig.
Livet.
Tack för styrkan du gav. Tack för för att du gav mig lite extra skinn på näsan. Tack för att jag fick vara frisk och tack för kärleken som finns omkring mig. Tack för de djupa dalarna emellanåt, tack för tårar och tack för de olika möten jag haft med nya människor som kommit i min väg. Tack för nya utmaningar och tack för att jag fått jobba lite extra djupt inom mig själv. Jag står lite starkare. Lite stadigare. 
 
Och till er kära läsare; Ni är bäst. Tack för att ni hänger här inne hos mig och ger så mycket! 
Jag önskar er en underbar dag/kväll/natt. ♥
 
Gott Nytt År! 
 
 
Vardag | |
#1 - - Sandra Leone:

Jag har inte heller något nyårslöfte för 2013, jag gör som du och tackar för extra skinn på näsan, öppnade dörrar, tårar och kärlek. Gott Nytt År

Svar: Det låter bra det! :) Gott Nytt År! Kram
Angelica

#2 - - Jojo:

Gott nytt år! och fin blogg ;) haha

Svar: Tack och Gott Nytt År! :)
Angelica

#3 - - Angus:

Gott nytt år fina kloka du!

Svar: Gott Nytt År kära du!
Angelica

#4 - - linnjones.com:

Godt nyttår! :D

Svar: Gott Nytt År fina du!
Angelica

#5 - - Karin O:

GOTT NYTT ÅR:) Kram!

Svar: Gott Nytt År fina Karin! Kram!
Angelica

#6 - - Bebbe:

Vackert skrivet! Man ska vara tacksam för hur livet är, (dock inte alla gånger), för man lär sig & kommer oftast ur det starkare.
Hoppas du hade ett underbart nyår!

Svar: kanske inte, men jag tror att allt händer av en mening. :) Både gott och ont. Kram o Gott Nytt År!
Angelica

#7 - - Sara Björk:

BRa tänk! :) Gott nytt år fining! =)

Svar: Tack desamma fina!
Angelica

#8 - - Ebba Molin:

Hoppas du får ett bra 2013!
Kram

Svar: Tack desamma! :) Kram
Angelica

#9 - - Sofia:

Ååå så fin blogg❤ Gott nytt år!

Svar: Tack snälla! Gott Nytt År!
Angelica

#10 - - MissJeni:

Hoppas du hade en mysig avslutning på 2012! :)

Svar: Tack, det hade jag! Hoppas du också haft det fint. Kram
Angelica

#11 - - Victoria:

Så himla bra skrivet. Gott Nytt År på dig finaste.

Svar: Tusen tack fina du! Kram & Gott Nytt År!
Angelica

#12 - - Sophia Bergman:

Gott nytt år fina du!!

#13 - - Katarina:

Underbart! Det låter som att du fick ett skönt nyår och att du har rätt tänk för detta år ;)
Ta hand om dig och jag skickar lite kramar <3
God fortsättning på 2013!

Upp