Länkkärlek - mina 5 favoriter.


Niklas, jag inspireras av denna människa för hans underbara bildspråk.
Det är inte ofta jag fastnar sådär. Men jag kan titta och bläddra i hans arkiv i flera timmar. 
 

 
 
Anna. Samma sak här. Jag ryser nästan. Jag fullkomligt älskar hennes bilder. 
Magi. Fantastiskt! 
 

 
Helena. Fantastiska matbilder. Underbart. Jag vill liksom äta hela tiden när jag surfar runt här inne. 
 

 
 
 Mats.  Älskar färgerna, bildspråket och känslan han förmedlar. 
 
 

 
Och fina Mary 
Det är samma sak här. Mat. På bild. Underbart och vackert! 
 
 


Vardag | |
#1 - - Helena:

Kul att du delar med dig av dina favoriter. Marys blogg brukar jag läsa och gillar den mycket. De andra är nya för mig. Måste kika in där.

Ha en go dag! Kram fina:)

#2 - - Victorias fotovärld:

Dessa var faktiskt helt nya för mig, så det är verkligen roligt att få hitta nya fina bloggar. Tack för tipsen!

#3 - - TIDSTJUVEN:

Härligt med tips! :) Måste bestämt kika in de på de som är obekanta för mig.

#4 - - ann-sofie:

tack för tipsen, alltid roligt att veta vad andra läser :)

#5 - - Fotograf Anna Ådén:

Tack för länkkärlek och fina ord! Kul att ha hittat hit också :) KRAM!

#6 - - D A H L É N:

Tack för tipsen, fick iaf två nya favoriter :)

Svar: :) Vad kul!
Angelica

Upp