Ett nytt år runt hörnet.


Nyårsafton. Nyårslöften. Vi kommer med all säkerhet börja alla våra löften med ; "Jag ska sluta med"
Men jag känner också att jag vill börja med:
Jag ska börja ta bättre hand om mig själv. Börja älska mig själv för den jag är.
Jag ska börja med att jobba med självkritiska sida.
Jag ska börja med att lära mig mer om mindfullness.

Jag ska börja mitt nya år med positiv insikt. 2011 var för mig en bergodalbana, och jag har på resans gång lärt mig mycket om mig själv. Det har stärkt mig och jag tror att det vi i det förflutna varit med om gör oss till dom vi är idag. På gott och ont. Vi kan inte styra det som hänt, och inget kan göras ogjort. Jag vill blicka framåt och känna att allt det där som hände har gett mig mer än jag kan tro, och med huvudet högt vill jag ta första klivet in i 2012 och vinka hej då till det som varit. Livet är nu.
Gott Nytt År till er mina fina läsare! Ni är grymma!
Vardag | |
#1 - - Karin:

Gott nytt år:)

#2 - - ann-sofie:

hoppas du får en fin start på det nya året! Gott Nytt År! =)

#3 - - Lillian:

Gott nytt år på dig! Hoppas du lyckas med alla dina föresatser under 2012.

#4 - - Helena:

Gott nytt år! Önskar dig allt gott på det nya året.:)

Kramar

#5 - - Maria:

Bra skrivet!



Gott nytt år till dig med! Hoppas att du har ett toppen-år framför dig! :)

Upp