Hela skogen är klädd i vinterskrud.

Tog med mig Therese ut i ett fantastiskt vinterland.
Som att befinna oss i en saga.

Har en hel del underbara foton att dela med mig av. Här får ni en smygtitt på
ett av dom.

Starkt gjort att kasta av sig allt & inte syns det att hon fryser heller.





Therese
Foto: Jag

| |
#1 - - Thompa:

nu vet jag en som ligger sjuk imorn!

#2 - - Thompa:

kanon! för de har inte jag! Jag har en insperationslös period. Sjukt snygg bild btw=)

#3 - - Fridan:

shit vad snyggt! riktigt bra gjort!

#4 - - Sara:

Shit va fint! =) Ska fota elin i klänning imorn. Hoppas det är lika milt då. =)

#5 - - Emma:

Vilken fin bild!

#6 - - Bettan:

Gud vilken fin bild, hur snygg som helst!! Duktig du är gumman!

#7 - - Josse:

Åh vad fint! Vad sugen jag blir på att testa. Duktig du är A och fin du är T!!

#8 - - Sebastian:

ooh, läckert =) ser riktigt kallt ut.

Upp