Ett nytt liv.














Linn
Foto; Jag


Inte långt kvar tills det tittar ut ett helt nytt liv.
Det är så vackert att vara gravid!


| |
#1 - - vesna.blogg.se:

fina bilder)

#2 - - Neha:

Åh härligt, när ska du ha?=)



Ja verkligen, tack så mycket=)

#3 - - Ämmii <3:

Gud vad mysig blogg <3

#4 - - Neha:

Aha^^

#5 - - Leia ♥:

Så fina bilder. =)

#6 - - Malin:

oh vilka mysiga bilder :) vet du vad det blir för kön? :)

#7 - - Kaltrina:

Gud vad fina bilder! Har varit inne här ett par timmar och bara granskat dessa fina bilder du tar! Jätteduktiiiig är du juu. Och gud vad sött par din lillebror och hans tjej, gud! :)

#8 - - Kaltrina:

Jaa gud vad fina dom är! :) Finns det foton på dig? :)

#9 - - Agnes:

Sött :)

#10 - - emmelist:

jag älskar gravidmagar...det är så himla vackert!!!!

#11 - - Nathalie:

tjockt hår e så fint :)



fina bilder du tar!

#12 - - Anonym:

spännande ;)

#13 - - Josse:

Foto 1 ,3 o 4 blev helt klart bäst, så fin "lilla" magen! :)

#14 - - pimpXprincess:

Fina bilder!



Svar: Okej, jag ska kika lite då :)

#15 - - Malin:

okej, gulligt :d vad ska hon heta? :)

#16 - - Malin:

aha sorry, :P trodde det var du hela tiden :)

#17 - - mia:

skitsnygga foton!



hjälp mig, svara på frågan i min blogg,vad ger man till sin pojkvän på en ettårsdag?



alla förslag är välkomna

#18 - - [MICKESEGNA]:

SV; Åh, tack<3!



Din blogg och dina bilder är också fina :D!

#19 - - Madeleine:

Vackra bilder!

Upp